پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229728
اختلال در دريافت شبکه‌هاي ديجيتال باعث اظهار گلايه و اعتراض مردم اين شهرستان شد
تاریخ انتشار : 1397/10/15 16:29:44
نمایش : 1282
با توجه به کمبود اماکن تفريحي و وضعيت آب‌وهوا، تلويزيون از مهم‌ترين سرگرمي مردم اين شهرستان فارسان مي‌باشد که متأسفانه با بارندگي و رعدوبرق قطع مي‌شود و هر بار راه‌اندازي آن مدت‌زمان طولاني طول مي‌کشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مشکل تکراري که مجدداً در چند روز اخير با قطع شبکه‌هاي ديجيتال در شهرستان فارسان روي‌داده، باعث اعتراض و گلايه مردم نجيب و شريف اين شهرستان شده است.

يکي از اهالي شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: در حالي تنها سرگرمي جوانان بيکار شهرستان فارسان يعني تلويزيون است که از زمان بارش‌هاي زمستاني که در پنج‌شنبه شروع شد تا روز جمعه ظهر شبکه‌هاي ديجيتال تلويزيون و راديو در اين منطقه قطع بود.

وي با تأکيد بر اينکه قطع مکرر شبکه‌هاي ديجيتال با توجه به برنامه‌هاي متنوع و سرگرم‌کننده آن‌ها، بستر مناسبي را براي استفاده گسترده از گيرنده‌هاي ماهواره فراهم مي‌سازد، افزود: مسئولان بايد راهکاري براي رفع اين معضل داشته باشند.

اين شهروند فارساني بابيان اينکه شبکه‌هاي ديجيتال راديو و تلويزيون چند سالي است که در اين منطقه راه‌اندازي شده است، خاطرنشان کرد: اما قطع شدن و اختلال در دريافت آن باعث اعتراض و کلافگي مردم اين شهرستان شده است.

گفتني است همچنين طي روزهاي گذشته دريافت شبکه‌هاي ديجيتال تلويزيون و راديو در اين منطقه با اختلالات فني و قطعي همراه بوده است.
 
يکي ديگر از همشهريان فارساني گفت: با توجه به کمبود اماکن تفريحي و وضعيت آب‌وهوا، تلويزيون از مهم‌ترين سرگرمي مردم اين شهرستان هست که متأسفانه با بارندگي و رعدوبرق قطع مي‌شود و هر بار راه‌اندازي آن مدت‌زمان طولاني طول مي‌کشد.

وي بيان داشت: در خصوص عدم وجود شبکه‌هايي مانند تماشا هيچ اقدامي نشد.

وي تصريح کرد: حداقل در خصوص اين قطعي، تدابيري انديشيده شود که در آينده شاهد اين موضوع نباشيم يا اگر حادثه‌اي پيش آمد و دچار قطعي تلويزيون شديم در اسرع وقت تعميرات و بازسازي صورت بگيرد.
 
طبق پيگيري‌هاي به‌عمل‌آمده با مرکز صداوسيماي استان مشکل از فرستنده جهانبين در بخش ميزدج بود که پرسنل زحمتکش صداوسيما در روز جمعه اين مشکل را رفع کردند.

انتهاي پيام/
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html